Jag är inte rädd för imorgon för jag har sett igår och jag älskar idag.

Idag tog jag beslutet och gjorde en förändring. Jag slutar mitt jobb den 10 juni. Ska gå vidare i livet och testa på något helt nytt tänkte jag. Är sugen på klädbutik eller att jobba med fantastiska barn eller var som helst som inte har med ett café att göra. Känns så otroligt bra att jag valde att göra detta just idag. Efter en otroligt dålig dag, där jag gått i mina egna tankar exakt hela tiden, inte orkat skratta eller le, gråtit och haft ångest så var det detta jag behövde. En befrielse för kropp och själ!


Kommentarer
Postat av: K

Tumbs up! <3

2011-05-12 @ 21:55:16
Postat av: Fia

Modigt och helt rätt! Du kommer klara dig galant fina du :)

2011-05-12 @ 23:27:52
Postat av: ebba

vad häftigt thessan :D hoppas du hittar något du gillar att göra! :)) <3

2011-05-15 @ 19:57:30
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0