Idag träffade jag Hulken.

Hej!
Middagen igår var helt galet trevlig och rolig. Vilka underbara jobbarkompisar jag har. Vi är så olika allihoppa men gud så bra vi går ihop och vad roligt vi har. Mycket snack och otroligt god mat occh dryck. Blev en snabbis ner till Freja för att hälsa på lite folk och sedan gick jag hemåt. Idag har jag jobbat, träffat hulken och haft kvalitets tid med mamma. Vi grillade och bara pratade om allt som händer i livet just nu, mycket nu! Ikväll blir det en mysdag i soffan, behöver kurera mig och min röst lite. Känner att jag behöver all vila jag kan få. Nästa gång jag är ledig har jag jobbat 20 dagar i rad. puh.

Jag bara älskar våran altan! Flyttar hem i några dagar nästa vecka och passar lillebror, skönt!




Grillmaster


Nya blommor hemma, alltid en skön känsla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0