I´m wondering what you´re dreaming

Hej på er! Sitter nu hemma i huset hos familjen men det är bara halva familjen som är hemma, vilket betyder jag och lillebror. Mamma och Nicke drog utomlands idag så jag flyttar som sagt in här i några dagar. Ska snart hämta Elin och åka och köpa thaimat och pizza. Sen blir det nog den film/tv kväll här hemma i huset med något gottit till. Mysigt att vara tillbaka hemmahemma för några nätter! :) Saknar huset och närheten till familjen men älskar samtidigt att bo själv i min lägenhet.

Imorgon ska jag och Desirée på Helenes student, ska bli så otroligt roligt att träffa henne, se henne så lycklig som man bara kan vara på studenten och dessutom få träffa alla andra som man inte träffat sen i somras. Om vi nu hittar med bilen till Täby, det blir ett äventyr för mig, Desirée och Minimi!



En stor kopp te till sjuka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0