Bra dag!

Hej hallå, hoppas alla haft en minst lika bra dag som mig. Började dagen med Elin som gjorde mig sällskap när jag skulle göra min första tatuering. Var en aning nervös men inte lika mycket som jag trodde att jag skulle va. Ronnie säger, är det oskulden som ryker nu!? hehe aa. Elina sätter på sin maskin och då sätter nervositeten igång ordentligt, handsvetten börjar komma och jag börjar såklart frysa. Men när vi väl är igång med gaddandet så känns det bara så jävla bra. Gjorde inte alls så ont som jag trott att det skulle göra(tack gud, eller ronnie, vad vet jag). Nöjd och glad går jag därifrån med Elin i sällskap ner mot hamnen för lite mys i solen på hamntrappan. En lunch på jobbet och sedan ett jobbpass följt av thaimat och nu hockey. Sånna här dagar gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0