230511

Idag är det måndag och jag jobbar morgonpass på jobbet denna veckan. Jobbdagen gick fort och smidigt men ack så sjuk jag är. Har feber, snorar och hostar. Det är så jobbigt att vara sjuk tycker jag, man får ingen ork till någonting. Idag ringde även Johans chef mig så jag ska på en intervju imorgon i stan. Får se hur det går och om det ens är någonting för mig, låter spännande men väldigt krävande. Bara killar på deras jobb också och de verkar ha väldigt roligt tillsammans så blir nog roligt att bara få komma dit och hälsa på om intervjun inte leder till något jobb. Ligger i soffan och försöker vila och få lite sömn men mamma ringde precis när jag höll på att somna, väntar på att Desirée ska komma ner så vi kan äta middag och sätta igång och fixa med våra cvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0