Villvillvill!!!

Vilken toppendag jag haft! Började dagen med ett gympass med mamma och Nicke och sedan frukost på jobbet innan mitt jobbpass. Fick ett väldigt trevligt och lockande sms idag när jag jobbade om ett helt grymt erbjudande. Imorgon får jag veta om det blir av eller ej, ska bara prata med chefen. Förhoppningsvis blir det av, annars blir jag ledsen i ögat! Vill verkligen detta. Ni får veta imorgon när det är bestämt! Lite får man väl hålla på saker och ting. :)

Traskade hem till familjen och åt middag och för att kolla på hockeyn, såg att även jag har kanalen för hockeyn hemma så jag gick hem i periodspausen för jag behövde duscha och fixa lite. Imorgon vid nio blir det gym med Emelie som skaffat gymkort, sedan jobb och sedan in mot stan för middag med tre små filurer, morgondagen känns rolig och spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0