Therese 20 år på jorden.


När jag föddes 31 Mars 1991 var jag en av de mörkaste bebisarna på BB. Det kan man inte tro idag.






Jag & min pappa innan vi skiljdes åt. Någongång i framtiden ska vi återförenas.


Gotland!


Har upplevt mångamånga underbara resor tillsammans med min familj.


Blev storasyster en månad innan jag fyllde 7 år.


Världens absolut bästa lillebror. Här hade jag varit hos min pappa en helg och vi kunde inte slita oss från varandra när jag kom hem igen.


Sedan 1991 har jag firar varenda midsommar på världens bästa ö, Landsort!


En av mina bästa vänner, Desirée Sjöblom. Vi har följt varandra sedan September 1991. Upplevt så otroligt mycket tillsammans och mer ska det bli.


Min fantastiska morfar! ♥ Älskad och saknad!


Mitt favoritdjur har alltid varit giraffer!


Underbara mormor!


Gick 10 år i grundskolan Viaskolan, vi tre hade ett triangeldrama genom hela skolgången men ändå en fantastisk vänskap till varandra. Vi funkade bara inte ihop alla tre.


Klassfotot i 9an. Inte mycket fungerade i våran klass.


En random onsdag hos Kalle resulterade i en tennisboll till bula, hjärnskakning och bakfull i fem dagar. Ung och dum.


Kräftskiva på Landsort är oslagbart.


Jag är en tjej som ÄLSKAR att resa.


Midsommar med bästavän.


Alltid roligt med fia!


Mitt livs kärlek!


Bästa vännen Petra. Allt jag upplevt med denna fantastiska tjejen går inte att beskriva. En vän för livet.


Nåttarö 2008.


Bästa blondie-trion! Hotta brudar från Landsort.


Bästa syskonparet. Biverkningar av fotografragg.


Baaaag in box film


Kvinnan som hjälpt mig genom mitt stundvis tuffa liv. Hon har aldrig svikit och alltid funnits där oavsett vad jag än gjort. Utan min mamma skulle jag inte vara så stark som jag är idag. Det är henne jag har att tacka för miff fantastiska jag!


Helene, min babe forever!


Nians bal.


Jag och Michelle, balen i nian.


Började i gymnasiet och hamnade i den absolut bästa klassen. Helt oslagbar på alla sätt. Helt ofattbart hur roligt vi haft ihop!




Benny och jag, älskar bilden!


Petra och jag på garagefesten 2009


Handen på höften!




Så jävla bra människor, ger mig otrolig lycka.


Träffade Adam på Kreta 2007, sommaren 2009 åkte jag och hälsade på honom när han jobbade på Mallorca. Oförglömlig resa!


Busbernie var i farten med vattenflaskan. Adam älskar att jävlas.


Vilket resulterade i en dränkt tjej.


Hade så jävla roligt!


Min första och sista fest-kryssning!


Studieresa till Bryssel med samhällsklasserna. Grym på många sätt och vis.




Har alltid varit lite utav den ordningssamma, men ändå inte. Ni som känner mig förstår. Spårat lätt ur men håller nästan alltid kollen på allt och alla.






Min låssas-tvilling ;)






Bästa vännen Emily. Genom svårigheter mot stjärnorna.


En bra sommarkväll 2009!


Älskar mina vänner!


Min hemliga flört genom gymnasiet.


Åre med Dessan, Sebbe, Adam, Gustis och chardonnay-kalle nyår 09/10.










Hampus visar shottricket!


Firade min 19årsdag i Thailand! 2 underbara veckor.


Träffade massor av härliga människor!




Bucketts!!


Sköna tjejer från Gbg som tvingade med oss på ping-pong-show.


På Håkans bar blev vi stammisar.



SP3B




Kajsas studentskiva på ingång.


Bästa Kajsa! Otrolig tjej, så lik mig på många sätt. Älskar denna bryden!


Vår studentskiva på ingång.


Princessan och polkagrisen.




Min skiva, Staffan överaskade mig totalt!





Sommar 2010 hos Adam.


Vinnare i trekampen. Vilket team.




Garagefesten 2010


Sommarfest på Nåttarö 2010.




Sommarfest 2010 Landsort.


Petra och jag på sommarfesten.




Underbara vänner!


Bartömning på Freja!


Toakort.


Tog studenten 2010. BÄSTA DAGEN I MITT LIV!




Bästa Granis!


Grabbarna grus.






Champagne-frukost hos mig!


Bästa klassen!


















Bästa killen i världen, Min Filip, min iÄ, min föralltid!




Idre nyår 10/11 med bästa tjejerna!


Träffade fina Jacob.


Elin och jag på ett lunchbreak.


Påväg till första after-skin för att sätta ribban.


Ribban sattes högt och höjdes bara mer hela veckan.


Tuchdown!


Vi körde i diket.


Men så bra som vi tjejer är lyckades vi gräva ut bilen och kasta upp den på vägen igen(nästan)


Mina fina vänner Lisa och Elin. Kommit mig väldigt nära sista halvåret!


My best friend.


Jag diggar oss!


Lisa fisa och jag!


Nyår 2010/2011. Elin och jag!


Robin slutade jobbet, det blev jobbfest, en vild sådan.


Utekväll i stan, maddes hår började brinna!


Middag med fina arbetskamrater!


24 Februari 2010 tog jag körkort!


Hörrö tjejen, simmar du? Nä? Du ser ut att ha så vältränade armar. öööööhh.


Fina lisa och jag!


Deth!





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh grattis världens bästa Therese! <3

2011-03-31 @ 09:44:35
Postat av: lisa

Varför skiljdes du och din pappa åt? :(

2011-04-07 @ 22:37:02
URL: http://lisafisablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0