Lill-lördag.

Ett krossat glas i handen och bråk om tomater var inte den ultimata starten för en trött Therese denna onsdag... Blev genast på dåligt humör och fick kort stubin men tur är ju att jag har så underbara tjejer på jobbet som piggar upp en och får en att le, det är fint det! Påvägen hem från jobbet bokade jag tvättid och handlade lite och nu ligger jag i soffan och kollar på serier men mitt huvud och tankar är i Idre på Utsikten Med Jennifer, Jacob, Henke och Felix. Varför får jag ångest i bröstet samtidigt sóm jag känner sådan glädje. Jag älskar fjällen men mår dåligt av att inte få vara där när jag vill. Vill bort från Nynäshamn nu och jobba någon annan stans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0