13de mars 2011

Godmorgon godmorgon. Känns rätt skönt att solen inte skiner just nu faktiskt. Då slipper jag få dåligt samvete för att jag ligger inne i soffan och bara gör ingenting. Jag har ett problem, jag är hungrig men har ingen frukost hemma. Stackars mig!

Gårdagen var trevlig. Vi mötte Andreas på tåget vilket var jäkligt roligt att få träffa honom en snabbis och bara prata lite skit och minnen. Väl inne i stan mötte vi upp Jesper, Christopher, Gustis X 2 med flera på Moda och fick i oss lite mer bränsle inför kvällen. Elins och min plan var att gå och testa dansgolvet på Gaudi men vi valde tillslut att följa med grabbarna och deras sällskap till Laroy, dåligt val visade det sig att vara, musiken fall inte mig och min danspartner i smaken och efter ett flertal försök att få höra de låtarna vi ville så dissade vi djn och stället och gick till donken för lite nattmat. Tåget till Haninge och bil därifrån hem till hålan igen.

Lite bilder från igår, ingen höjdarkvalitet men det får duga.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0