vad är mitt problem?

Vad är det med mig och mitt humör? Jag är lack, bitter och allmänt dryg och elak mot människor som stör mig och minsta lilla motgång får mig att tappa humöret och gnistan totalt. Börjar jag bli "stroppig" som dom så mogna och fina 17åringarna talade om för mig på mc donalds på gotland, är jag ensam, trött eller orolig över något i mitt liv? Något är inte rätt och det känns jobbigt. Jag är inte mig lik, jag är trött på att bli tagen i tredje och fjärde hand och jag är inte glada Therese längre, jag skrämmer mig själv. Tack & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har märkt att det är något faktiskt! Jobbigt när man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är.. Finns här för dig hjärtegos! Det vet du!

2011-07-27 @ 18:10:29
Postat av: någon

det låter ju inte så bra. du kanske behöver någon som står vid din sida i alla väder. någon som bryr sig och som alltid finns där för dig. någon som gör allt för dig. någon som du kan lita på och som litar på dig. någon som tycker om dig..



eller? :)

2011-07-27 @ 19:48:01
Postat av: tessan

Elin: <3



Någon: Ja det är nog precis vad jag behöver! ordagrant!

2011-07-27 @ 23:13:55
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0