Godmorgon

Ligger fortfarande i sängen och njuter av att jag faktiskt har fått sova ut idag. Har kollat runt på lite olika hemsidor för att söka jobb i åre, det är ju snart dags faktiskt! Idag börjar jag inte förens klockan 14.45 och jobbar bara 5 timmar, skönt och behövligt känner jag, känner verkligen inte för att öppna imorgon heller men efter jobbet imorgon tror jag att jag åker ut till Landsort direkt och laddar inför sommarfesten på lördag. Lisa kommer att följa med ut och sedan kommer Emelie och Marcus med båten och hälsar på också.

Idag står systemet, duschen, städning och jobb på schemat. Kanske går hem till huset och lånar datorn och filar lite på mitt cv också om jag orkar. Word har ju krashat på min dator, säämst!

Nej nu är jag hungrig. Vi hörs! <3


Kommentarer
Postat av: någon

Det låter trevligt :) Landsort är fint och avkopplande precis som hela Nynäshamns-skärgård. Du får ha en sån trevlig helg :)

2011-07-28 @ 20:55:18
Postat av: tessan

Någon: Ja Landsort är underbart. Tack så mycket och detsamma, men vem är du? Nyfiken.

2011-07-28 @ 21:25:07
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0