Mind your own business busschaufför jäkel.

Gud så skönt det var att börja halv åtta istället för halv sju idag, det är bara en timme men det gör så otroligt mycket, speciellt sådär på morgonen. Jobbdagen flöt på bra och fort så jätteskönt. Efter jobbet gick jag förbi mammasjobb och pratade lite strunt och tog sedan bussen till ica för att hämta ett paket. Måste nog ha varit en av dom otrevligaste busschaufförerna jag åkt med i mitt liv. Jag visar upp min sms biljett. Då säger han:

C: vart ska du åka egentligen?
T: Till kvantum.
C: Jaha du, det låter ju misstänksamt och konstigt att åka på en sms biljett dit...
T: Jaha och vad är det som är så konstigt med det?
C: Du får köpa en remsa inne på tobaksaffärs där.(pekar)
T: Du ska väl skita i vilken biljett jag väljer att åka på, det är väl mitt beslut. Hejdå!

Ikväll kommer min Desirée hit och myser, äter(standard), sover och pratar om livet. Underbart och behövligt! Den tjejen älskar jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0