Kallt men vackert väder.

Hej hopp alla fina! Imorse vid 8 åkte jag med mamma och Nicke ner till gymmet för att dra av ett pass, och fan va jag körde bra för att vara så oträndad som jag är. Kändes så otroligt bra och nyttigt för både huvud och kropp. Det är en riktigt skön start på dagen måste jag säga, hur trött man än är när man kryper ur den varma och mysiga sängen så blir man pigg såfort man kommer in på gymmet och börjar röra på sig. När jag kom hem åt jag äggmackor och kollade lite på gamla oth avsnitt. Nu har jag precis dammsugit och plockat undan lite skit här i lägenheten, ska klä på mig och knata ner till centrum och jobbet i solskenet. Måste få i mig lite lunch innan jobbet!



En liten tjej i nian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0