Inget gym

När klockan ringde imorse mådde jag riktigt dåligt, bestämde mig för att inte åka till gymet och sov några timmar extra istället. När jag vaknade igen var allt bra. Elin kom förbi och vi tog en lunch på thaien och sedan tog jag bussen ner till jobbet för en fika innan jag skulle in och jobba min fjuttiga 4,5 timmar. Nu har jag precis ätit en sallad och kollar på det nya avsnitttet av 90210, sen blir det bad och efter det blir det gossipgirl, handboll, sofias änglar och en förhoppningsvis tidig sömn för imorgon ska jag in en snabbis till storstaden för att köpa två presenter. Undra vad fan jag ska hitta på bara, otroligt svårt. :/ Vill hitta de perfekta men har ingen aning om vad.

Hoppas på gym på torsdag och fredag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0