Dålig sömn

Usch vilken dålig natt jag haft, kan inte somna på kvällarna längre och har legat vaken av att jag hostat, suck. Nu ska jag hitta lite kläder til ikväll, sminka och packa ihop mig själv och gå ner mot jobbet. Idag är det Robins sista dag och de suger. Kommer sakna honom på jobbet, vem ska jag nu jävlas med!? Beställde iallafall semlor med vaniljkräm av chefen idag så vi kan få lite mysigt fredagsfika innan Robin lämnar oss. Ikväll ska vi äta och dricka tillsammans alla från jobbet. Vi ska sätta sprätt på drickspengar och bara umgås och ha det roligt. Blir en bra avslutning på Robins tid hos oss. Jag ska hålla mig samman och inte vara så blödig som jag oftast är. Hörs imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

heeej vilken tjock tjej..gaah hon lär ju gå av om man blåser på henne

2011-01-30 @ 12:20:25
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0