Äntligen...

... har jag fått träffa min bästaste lilla kille filip, numera kallad neger-filip. Som jag har saknat denna killen, och så fick jag två små fina presenter också. Så underbar! Han vet verkligen hur man gör mig glad, med eller utan presenter det spelar ingen roll, denna underbara vän vet allt om mig. Sen att få ventilera och berätta allt som hänt under dessa tre veckor vi varit ifrån varandra är ju guldvärt. Kan ju verkligen säga allt utan att skämmas och det är skönt att höra en manlig(eller snart manlig) åsikt och syn på mina problem, upplevelser, framtidsplaner osv.
Sen att du sitter och garvar åt mig när jag pratar i telefon och retar mig för att jag flörtar är en annan femma, men det vet du att du får betala för senare... Love you iÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0