13/1 2011

Hej på er! Ligger här hemma i sängen och funderar på hur fan jag har lyckats få två stycken elräkningar, en på 800 och en på 700 kronor. Jag har till och med varit borta en vecka och inte förbrukat något el.... Ska ta detta med Nicklas när han hämtar mig sen. Ska göra honom sällskap till Nacka och kolla på en soffa och så får jag ju såklart övningsköra dit och förmodligen hem. Kul som satan. Inte kört sen den 1 december, eller ja, en liten bit på julafton men de räknas inte.

Imorgon är det fredagsmys på jobbet, robin och jag har beställt semlor med vaniljkräm och grädde till personalen. Bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

jag fick också sådär mkt :O helt sjukt! och vi bor i en liten etta liksom... haha :((

2011-01-14 @ 10:16:16
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Petra

Du kanske brassar på för mycket värme på elementen ;)

2011-01-16 @ 10:22:13
Postat av: teessan

Petra: Nae, värmen ingår i hyran, men dom kanske tycker att jag anväder på tok för mycket och skickar räkninhgar till mig ändå ;)

2011-01-16 @ 12:40:37
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0