110118

Rolig dag på jobbet idag, Sarah provjobbade och det gick så otroligt bra och jag är så glad att vi hittat denna tjej och hoppas helt klart att det blir hon som joinar vår tjej-liga när Robin lämnar oss för Thailand. Känns som om hon skulle passa in perfekt hos oss. Nu är jag hemkommen och sitter och småäter på min räksallad, tappade dock matlusten när jag såg ditt namn på skärmen, dina bilder och allt. Att en människa kan få en att må så otroligt bra ena sekunden och den andra skapa en sådan klump i magen och en oro om att vi aldrig kommer att ses eller överhuvudtaget prata mer. Förstår inte varför jag ens tillåter mig själv att känna såhär och göra det om och om igen. Borde jag inte inse att det är ohälsosamt.

Nu: mag/ryggövningarna, få i mig mer sallad, bada och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0