"Min kompis hår har brunnit"

Jädrans vilken rolig kväll vi hade igår. Helt galet! Mötte upp Madde vid hornstull för att inhandla lite mat, blev thai och sushi. Sen trippade vi hem till Maddes lilla men oj så mysiga krypin på Reimersholme och åt, kollade medlodifestivalen, pratade om allt som hänt i våra liv sen senast osv. Mötte upp Kernen och Hanna i stan och begav oss till Pure. Slapp stå i kö så länge och väl där inne så fanns det ingen häjd på mina och Kajsas dansskor. Vi dansade konstant hela kvällen, träffade sköna människor, träffade osköna människor, träffade på otippat folk, använde oss av facebook för att jämföra och se om de var rätt kille vi skulle heja på, Maddes hår brann vilket gav mig en bra anledning till att inte följa med på någon efterfest eller liknande, "min kompis hår har brunnit så jag kan inte följa med", Anna blev portad från listan i tre månader pga att Maddes hår hade brunnit, men hon är mycket välkommen tillbaka men frår inte stå på listan, gillar tänket...? Kvällen slutade i skratt och tårar på Maddes golv med popcorn och bränt-hår-lukt.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0