Sömnprpblem

Varför kan jag aldrig sova när man intagit alkohol? somna går oftast bra men att vakna tidigt och inte få sova är Inge kul. Var nere med min jacka till torktumlaren för en timme sedan och har inte kunnat somna om ännu. Lär väl somna lagom tills det är dax att hämta den igen. Vilken kväll vi hade igår. Visar bilder och filmer sedan. Vi hade sjuka platser dessutom. Precis vid scenen och vårdat bord blev en del av scenen när showen satte igång. Aldrig varit så
Nära så många bra artister på en och samma gång. Danny och jag hade ett litet moment som linda så fint kallade det. Man smälter nästan när han spärrar ögonen i en och håller kvar blicken ett bra tag. Mums! Nä men dags att somna om kanske så man orkar åka på match ikväll och umgås med mitt hjärta ikväll. Vi måste ta vara på tiden nu innan vi är borta från varandra i hela 11 dagar. Jag i ett annat land och han i Norrland. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0