14 december

Go eftermiddag/kväll på er! Idag har jag inte gjort någon nytta alls förutom att vilat mig och bokat tåg till Daniel över nyår. Ska bli kul, mysigt och spännande att åka dit upp och träffa hans familj och vänner och få se lite snö! Sitter på bussen påväg till grabbarna nu, blir middag och myskväll då dom inte har någon träning ikväll. Imorgon är det dags för julgalan! :)

Juste, icke att förglömma är det fina och otroligt goda julbordet jag fick till middag igår hos Emily och edgar. Nygjort egen skinka och jag har börjat gilla sötstark senap. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle gilla senap. Men en knäckemacka med julskinka och johnnys senap sitter nu i framtiden aldrig fel i min mun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0