Måndag.

Hej på er. Då var jag hemma från Göteborg och jag vill bara åka tillbaka nu. Att vakna upp ensam här i lägenheten och inte ha någon att prata med om gårdagen eller att ligga och skratta åt allt som hänt känns så jävliga tråkigt. Vi har haft en så rolig helg och som vi skrattat och gjort galna saker. ojojoj säger jag bara. Alla roliga bilder och filmer(!). Idag börjar jag klockan 18 och jobbar till stängning på 7eleven. Skönt att få jobba, har lite smått ångest över att jag inte har ett jobb att gå till varje dag. Dags att slå på en film och spendera några fler timmar i sängen.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

söker du extrajobb så kan jag rekommendera tidningsbud. dom behöver extra personal.

2011-08-29 @ 19:55:58
Postat av: Tobbe

http://premo.se/soka-jobb/ansokan

2011-09-01 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0