Äntligen hemma?

Nu är jag hemma i Nynäshamn igen, har längtat hem men känner nu såhär denna söndagskvällen att jag inte har mycket att hämta här. Känner mig tom. Känns som att jag inte har någonting eller någon att komma hem till just nu. Kanske borde åka tillbaka till Landsort och leka med småbarnen som gjort mig så glad de senaste dagarna. Tänk vad lite uppskattning, kärlek och viljan att vara med en kan ge en styrka.

Imorgon vill jag vakna upp till något som är värt att le och skratta för!



Det är är något jag saknar. Vår intensiva tid ihop.


Kommentarer
Postat av: någon

Godmorgon Therese :) Vill du ha något att le och skratta för? :)

en rolig historia kanske fungerar på morgonkvisten ^^



Sherlock Holmes och dr Watson var ute och campade. De slog upp sitt tält under en stjärnbeströdd himmel och gick och lade sig.

Mitt i natten väckte Holmes Watson: ”Titta upp på stjärnorna och säg vad du ser.”

Watson: Jag ser miljoner och åter miljoner stjärnor.

Holmes: Vad drar du för slutsats av det?

Watson: Jo, eftersom det finns miljoner stjärnor, så måste många ha planeter, och då finns det säkert precis som på jorden liv där ute.

Holmes: Watson, din fårskalle, det betyder att någon har stulit vårt tält.



det ska tydligen vara världens roligaste historia :)

Hoppas du får en Awesome måndag :)

2011-08-15 @ 03:24:42
Postat av: Elin

hjärtat dååå! Saknar den med! Bättre när jag inte jobbade så mycket och bara kunde anpassa mig efter ditt schema!

2011-08-15 @ 09:33:06
Postat av: Fia

Om inte alls många dagar åker vi till Göteborg kära du, det är värt att le och skratta för lovar jag dig! <3

2011-08-15 @ 17:02:56
Postat av: tessan

Ni är väl för goa! <3

2011-08-16 @ 14:41:17
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0