Trött och sjuk

Hej på er. Jag är trött och sjuk men samtidigt så uttråkad. Skulle fått sällskap till kvällen men var tvungen att avboka eftersom jag varit helt död på jobbet idag. Rösten funkar inte och febern har flyttat in i min kropp. Ska försöka göra allt bättre med ett varmt bad.

Igårdagen efter jobbet var supertrevlig. Först åt jag och Elin middag på Estöthaien, delade på thai och sushi. Det bästa av båda. Så jäkla gott! Därefter blev vi på fnitter humör och började inta lite goda drycker och gjorde gänget sällskap hos Slakast och sedan vidare mot Fisk. Mycket härlig kväll med ett glatt gäng! Sådant vi älskar helt enkelt. Traskade hemåt vid 2 inatt och 40 minuter senare kliver jag och Elin innanför dörren, avnjuter lite nudlar med resord i sängen innan vi faller i sömn.

Nu, badet!

Tumblr_ljwy8dvdpa1qc4js1o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0