Så länge jag andas hoppas jag.

Godmorgon! Känns som om jag sovit de 24 senaste timmarna. Sov bort hela gårdagen och trodde inte jag skulle lyckas somna inatt men tillslut efter tre avsnitt oth så somnade jag gott! Ligger fortfarande kvar i sängen och har precis ätit frukost och kollar oth. Insåg en sak igårkväll, att de alltid är upptagna killar eller killar som egentligen gillar någon annan tjej som raggar på mig, vad är det jag har som drar åt sig dessa män? Säg mig det så ska jag göra mig av med den genen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror att den kallas "Snygg-genen" eller alternativt "urgullig-charmigsomsatan-galetsnygg-ochgrymtjäklago"-genen. Vid närmre eftertanke tror jag mest på den sistnämnde.

2011-04-18 @ 14:43:14
Postat av: tessan

Kajsa: Haha du är fanm underbar, rolig och påhittig som tusan med dina-ihop-statta-meningar-som-kan-bli-hur-långa-som-helst-och-hur-gulliga-som helst! hah :D

2011-04-18 @ 19:00:37
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0