Premiäråket avklarat.

Ååååh vad jag älskar våran mini-cooper! Så liten, så snabb, så smidig och såååå fin! (men vill ha en cab) Jag och Elin tog en runda till systemet och en glass i hamnen och åkte runt lite i Nynäs för att testa skönheten. Jag dom tog körkort för ca två månader har bara kört automat sedan dess så detta var lite krångligt och ovant. Måste bli lite bätte vän med kopplingen så jag inte låter som en ragger som försöker impa på alla jag kör förbi.

Har spenderat en timme på altanen i solen, fikat med mamma och även ätit middag hemma och tvättat saaben. Vågade inte riktigt åka till Arlanda imorgon för att hämta Nicke om jag inte hade snyggat till bilen lite innan, hade nästan glömt att bilen var marinblå! Nu ska jag fixa fram lite låtar till skivor jag kan ha i minin, ååh jag är kär! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0