Helg, vilken lättnad!

Väldigt skön arbetsdag igår, slutade 14 som hela denna veckan och tog genast bilen med lillebror mot Arlanda för att hämta Nicklas, men först ett stopp i Haninge centrum för att kolla efter byxor till lillebror, kom därifrån med tre par byxor(rekord för den lille mannen!) hade haft fyra med oss om de röda funnits i rätt storlek men icke. Fick även med mig mina lila favoriter från H&M. Visar sen. När vi kom till Haninge fick jag göra alkoholtest och när vi skulle därifrån var vi 13 sekunder från att få en p-böter. Ibland får även jag ha tur. Jäääävligt kul!

Väl på Arlanda tog jag och lillebror sju varv, kunde inte hitta infarten till parkeringen där vi alltid står vilket gjorde mig väldigt frustrerad men sen plockade vi Nicklas, fick med oss Emelie från gullmars och åkte hem och åt sjukt mycket räkor, aioli, ost med mera och drack mousserande. Sen blev det franskcolakrämstårta med grädde. Mh! Tog en sväng till Petra och spelade plump med Crillan och Maggan, jag vann för en gångs skull.










En liter sprit som tack för att jag åkte till Arlanda, man tackar, man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0