Roligt sms:

Jesper Nandorf: ":( jag kommer ner till bts lager, och hittar ett jättesnyggt golv och tänker, det här blir ju perfekt i garderoben. Men vad får jag höra? ;) att therese öström har paxat det ;) "

Tänk vad staden är liten när min kära vän Jesper vill ha exakt det golvet som jag hatr paxat till mitt kök. Men jag har lovat att han ska få komma och hälsa på mig och mitt golv och få ligga lite på och känna på det.

Juste, för er som missat och är intresserade så flyttar jag snart hemifrån! Renoveringen är i full(?) fart och det kommer bli så fint!


Saknar lilla snyggingen Jesper lite faktiskt!


Kommentarer
Postat av: nannis

haha men vad är de här

2010-09-15 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0