Börja blogga igen!?

Jag har lite tankar och funderingar kring att börja blogga igen. Trodde aldrig den dagen skulle komma efter allt slit med modebloggen som projektarbete. Men nu när jag inte går i skolan längre, inte har något fast arbete och bara ligger hemma och inte gör någonting mest hela tiden så kanske det vore kul att ha en blogg att skriva i åtminstånde. Lite tidsfördriv för min egen skull, plus att det är så kul att titta tillbaka på gamla blogginlägg.

Vi får helt enkelt se vad jag gör, lär ju inte ha kvar några av mina läsare längre förutom Filip. Men det är inte fyskamm det heller.

Kommentarer
Postat av: V.S

Nice att du började blogga igen! ;)

2010-09-15 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0