21 september

Idag känns det som måndag men ändå som onsdag. Jag är helt dagvild nuförtiden och har ingen koll alls. Men egentligen så spelar det ju ingen roll vilken veckodag det är när man inte har något fast arbete. Om en kvart ska jag iallafall cykla iväg till Nynäsgården och jobba, har ingen som helst aning om hur länge eller hur många gäster det blir ikväll, det blir en överaskning när jag kommer fram och kollar på veckoplaneringen. Idag har jag lunchat och fikat med Desirée & Sebastian.




Ser fram emot att få komma hem ikväll och lägga mig i sängen och kolla på Idol! :)

Kommentarer
Postat av: johanssn

söt du är då!

2010-09-21 @ 22:15:14
Postat av: Tessan

Tack hjärtat!

2010-09-21 @ 23:32:38
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: danne

haha, ser ut som en liten flicka på dagis. gå på bio i helgen tessan?

2010-09-22 @ 16:28:26
Postat av: Tessan

Danne: Haha tjej på dagis? :P Vem är du Danne?

2010-09-22 @ 23:11:45
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0