15 September.

Halloj! Idag är det en helt vanlig onsdag för arbetslösa Therese. Startade dagen på Konditoriet Nynäshamn men en frukost/lunch bestående av räksallad och grillad parmamacka tillsammans med mina fina vänner Emily och Emelie fortsatte därefter upp till höjdgatan och var barnvakt till två söta tvillingar som var helt underbara att passa eftersom båda slocknade i mitt och Emilys knä på bara några minuter och sov tills jag knallade hem. Väl hemma avnjöt jag de splitternya avsnitten av 90210 och gossip girl. Love it!

Nu är jag mätt i magen efter en egenlagad middag, kyckling sallad fick det bli idag, som alla andra dagar när jag står i köket... Lillebror börjar tröttna, men han har äntligen fått upp munnen för sallad!

Nu ska jag bara ligga i sängen resten av kvällen och kolla på tv och äta vindruvor. Kanske plugga lite körkortsteori.


Mina fina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0