Vattna blommor.

Godmorgon godmorgon! Ska starx välja jacka och kila iväg till tåget för en snabb visit i stor staden. Måste hitta någonting att klä ut mig till på lördag och lördagen efter det och även shoppa lite annat kul. Får sällskap av Elin på tåget in och en liten stund i stan men sen får jag klara mig själv. Jobb 15 till stängning på Nynäsgården ikväll. Hade önskat mig en ledig kväll för att kunna städa lite här hemma. Kommer lite tjejer förbi på mys imorgon.

Shit vattna blommorna var det ju. Tror inte dom gillar att bo tillsammans med mig!



Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer
Postat av: desiree

söt bild kompis!

2010-10-29 @ 09:05:30
URL: http://desire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0