Trött är bara förnamnet.

Herre min gud vad trött jag är. Somnade halv fyra inatt efter jag legat och vridigt och vänt ut och in på både min säng och mig själv. Blev alltså 4 ynka timmars sömn för mig inatt innan jag skulle iväg till jobbet. Sofie provjobbade idag, mycket trevligt och vad duktig tjejen var. Fick massa annat viktigt gjort på jobbet eftersom hon klarade sig så bra på egen hand.

Direkt efter jobbet la jag mig i grillen och somnade i 30 minuter, helt slut.

Nu ligger jag i sängen och vill inte röra mig, eller jag orkar rättare sagt inte. Men måste ta mig till någon affär  och köpa mandariner tror jag. Dessi kommer efter jobbet vid halv elva och sover med mig, mysigt med sällskap. Det har jag allt för sällan. Hoppas jag orkar hålla mig vaken.





Kommentarer
Postat av: sofie

Tack Tessan! Vad gullig du är :)

2010-10-09 @ 20:08:38
URL: http://improveme.se/sofieodmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0