Sofis mode.

Tokstartade dagen med en frisk promenad till tåget som tog mig och min trogne Desirée till Stockholm, the capital of Sweden. När vi kommit in på Vero moda och blivit fotograferade och tagit för oss utav frukosten upptäcker jag att min vän är helt off och sitter innuti sitt eget huvud. Det var alltså inte detta D hade föreställt sig. Men ju längre eventet pågår så känner vi oss mer och mer som hemma och trivs väldigt bra, det slutar med att vi är sist kvar och strosar iväg med våra goodiebags. Sofi berättade om sina favorittrender för hösten, en mycket kunnig kvinna från Loreal visade och berättade om höstens smink och sina egna sminkknep, tillsist kom en dam från Ekmanhair och presenterade den hetaste hårtrenden just nu, Brazilian Blowout. Ett mycket trevligt och lyckat event med Sofis mode.

Efter våran bra start på dagen gick vi och tog en chailatte i solen tills butikerna öppnade, vi hann bara med H&M innan Benny och Sebbe rullade fram och hämtade oss. Och vem var med om inte en söt liten vovve vid namn Inka. Jag vill verkligen ha en liten hund, nu när jag flyttar så bestämmer jag ju själv... :) Lunch och film för mig och D, sen middag och Bio med Sebbe och Bos.

Här kommer lite bilder från dagen. enjoy.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0