Montering









Efter att ha varit och hälsat på i Jeds nya FINA lya så gick vi över torget till min och monterade en malm byrå till sovrummet. Tusen tack för hjälpen Dess. Mycket roligare när man är två. Allt är roligare då!

Igår var det hockey som sagt och jag och tjejerna hade en svettig stund på läktaren. Jag kunde helt enkelt inte sitta still och Linn kunde inte få sin krampade hand från mitt lår. Så nervöst var det i slutet av matchen. Förtsa femman gjorde ett riktigt bra jobb tycker jag :) Slutade iallafall med en förlust. Desirée kom över och sov med mig på kvällen. Mysigt.

Nu ska jag ta mig ork att gå ut till elon och hämta ett paket från Ellos och ett på Ica från H&M. Spännande. Tror jag övningskör dit om jag får som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0