Kvällsplaner?

Jadu, vad är kvällens planer? Nada! Petra och jag skulle ha hängt lite men kvinnan gick och blev krasslig, stackarn. Rätt synd om mig också som blev ensam. Håller på och packar in lite kläder och försöker få syn på mitt vita golv under alla påsar som står strategiskt utplacerade i vardagsrummet. Började hänga in saker i garderoben men helt plötsligt tog galgarna slut så nu måste jag till ikea inom en vääääldigt snart framtid. Kan inte leva med kläderna i sopsäckar längre, får ju lite panik och går bara i samma kläder, det vill säga kläderna som jag använt dagen innnan, och dagen innan det, och dagen innan dagen innan idag ...


Kommentarer
Postat av: V.S

Som sagt, behöbver du skjuss är det bara att säga till tänker nog åka till ikea snart! kolla lite små saker till rummet. :D

2010-10-23 @ 21:17:02
Postat av: Therese

Du är ju för söt victor! <3 :)

2010-10-24 @ 00:09:12
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0