gooodmorgon godmorgon

Vaknar upp första gången av att mormor har låst in sig på toaletten och i panik inte kan komma ut. Vaknar upp andra gången för dagen av att desirees telefon ringer och  hon tar samtalet, varav jag hör allt som sägs. Vaknar upp för tredje och sista gången av att jag får sms och 4 jobbtids erbjudanden. Vanligtvis brukar man bli irriterad men nu blev jag så glad! Jag ska klara av att betala min hyra och mina räkningar och fortfarade kunna ha ett liv, så det så!

Hockeyn igår gick strålande, 6-2 blev resutlatet och det ska dom vara nöjda med. Dom gjorde en bra match.

Idag är planen att fixa lite i lägenheten och åka på middag på trehörningen. Sen sovaq tidigt eftersom detr blev jobb imorgonbitti 06.30!

Nu är D i duschen och jag ska väl klä på mig lite och sätta i linserna så jag ser någonting. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0