Sista november 2010.

 

Ja, kanske dags att skriva ett inlägg för dagen här. Har inte hänt så mycket speciellt idag inte. Jobbade på Konditoriet idag och nu har jag jobb varje dag fram till jul iprincip! Känns bra, jobbigt och åter igen bra!

Efter jobbet intog jag soffan för en kort liten powernap, tänkte jag ... Men icke sa nicke. Den korta powernapen blev till en tre timmars lång sömn och sen en springmars till mötet på Nynäsgården. Väl hemma igen la jag min frunsa kropp i ett varmt bad samtidigt som jag kollade på veckans 90210 avsnitt. Nu är det dags för Gossip girl, ska bara hitta något gottt att stoppa i munnen! Imorgon är jag ledig! Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0