allt som började så bra...

... slutar i skit. Livet är inte som en saga eller film med lyckliga slut, utan helt tvärt om. Vaknade upp utvilad imorse vid 05.15 men somnade om tills klockan ringde en timme senare. Jobbdagen gick bra och jag skaffade mig saker att sysselsätta mig med. Avslutade arbetsveckan med en vin/spritprovning på jobbet mycket intressant och med blandade smaker. Kommer hem till familjen, jag och nicke vill åka på hockey. Vi bokar biljetter och pengarna dras från mitt kort, men samtidigt så hänger sig hela ticnet och vi fick inga jälva biljetter och biljetterna är nu slut när man suttit i telefonkkö i ett x-antal minuter, men ändå är jag 660 kronor fattigare, precis vad jag behövde... Nae!? Så jävla arg och irriterad, jag som verkligen ville göra någonting spontant och få övningsköra in till stan hade ju inte varit fel det heller.

Just nu kukar mitt liv ur som vi skulle sagt på konditoriet. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0