Nattinatti!

Nu är det hockey på tvn och då mår jag ta mig tusan bra! Ligger i sängen med lite yoghurt och müsli och självklart datorn i knät. Efter hockeyn blir det en sista omgång psykologi och sen nanna kudden. Godnatt gott folk. ♥

Måste bara bjuda på lite fula dansbilder från en kväll på Dippan.
Kan inte sluta skratta åt alla dessa bilder.


När jag ser dessa bilder på mig själv så tänker jag alltid "aldrig mer, aldrig mer"
men ändå så står man där på dansgolvet och kör gärnet efter några glas, varenda jävla gång.


Någon form av ringdans?


observera killen i bakgrunden som har tröjan runt midjan, hur tänkte han där?


Fråga mig inte vad jag kallar denna dans när jag försöker strypa min bästa vän.


Desirée stod också för lite schööna moves detta kväll.


Alla random killar hade ringdans runt jonte och dessan.


Kommentarer
Postat av: desiree

hahaha jag bjöd till där, älskar ringdansen runt oss och killen med knuten tröja runt midjan. Snabb fråga: vem gör så??

2010-03-18 @ 23:46:12
URL: http://skorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0