Härlig start på den nya veckan.

Idag gick jag upp och kollade på Sverige-Finland klockan 6, jagvar pigg till en början men somnade en bit in i tredje då jag hade bestämt mig för att gå till skolan lite senare. Hade en lektion, åt lunch med Emelie och åkte sedan hem igen. Nu sitter jag här och ska börja ta tag i dagens sysslor. Tvätta, städa, plugga, ringa och beställa smörgåstårtor från jobbet osv. Jag älskar måndagar i och med att vi slutar redan vid 11.20. Man hinner få så mycket gjort då.

Vi hörs lite senare! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finland*

2010-02-22 @ 20:06:28
Postat av: Therese

anonym: Ops, svenska är inte min starka sida. :)

2010-02-22 @ 20:57:58
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0