Fredag 26 februari

Godmorgon! Min morgon är i och för sig inte direkt god. Sitter med bomull i munnen och känner den utsökta smaken av blod. Har hunnit med ett besök hos tandläkaren där jag påpekade att jag hade en konstig hård sak under tandköttet och har haft i flera år. Det visade sig att det var en bit av en mjölktand, fyfan vad vidrigt utbriser jag, får en spruta i munnen och innan den har hunnit värka så ska hon dra bort tanden. Har aldrig haft så ont i munnen förut. Hon får ut tanden och utbrister "oj, den var tre gånger så stor som jag trodde. Du fick nog lite för lite bedövning, förlåt. Gjorde det jätte ont". Nej inte alls, det var bara skönt...Tack för den.

Tog en sväng förbi jobbet och köpte semlor till min kära familj och en äppelmunk till mig. Ska bli gott när jag får äta igen. Igår blev det en hel del shopping för min del med min bästis Emily och Emma. Hittade för mycket saker jag inte kunde hålla fingarna ifrån. Kanske visar lite av mina fynd senare.

I eftermiddag ska jag på den första begravningen i mitt liv, det är min älskade morfar som vi ska säga hej då till. Kommer nog bli en jobbig dag för alla inblandade. Hoppas ni alla får en bättre fredagän mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0