Julklapp till mig själv!

Har fått min första julklapp för iår, och det blev en iphone 4 från mig själv. Kul att någon vill ge mig en sådan iallafall. Snart ska jag hem till Vårfruvägen och pilla med den med Nicklas och sedan äta middag med familjen. Saknar dom! Saknar att inte alltid ha närheten och inte bara kunna gå ner för trappan för att ha sällskap.

Efter middagen ska jag på tjejkväll hos Petra och dricka vin och kolla idol! Köper nog med mig lite chips och dipp också. Gillar min dag idag! Bra humör hela dagen!

Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

vad tog du för abbonemang till din iphone? :)) vill också köpa en!!

2010-12-17 @ 20:21:37
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0