Hej hopp!

Vilken dag det varit på jobbet idag, alla verkade vilja fika/luncha idag och glasen verkade vilja ta slut hela tiden, kaffemaskinen vill inte brygga kaffet rätt men jag, ninus och sid red ut stormen galant. Efter jobbet blev det snabbfika med Elin och sen tog vi sällskap till Haninge där jag och Lisa sprang runt i butikerna och köpte lite "bra-att-ha-saker" eller bara massa onödigheter, beror på hur man ser på saken. Kom hem med en målarblock, turschpennor, klänning, volympulver, t-shirt, spegelskydd till iphone, och lite annat strunt.

Nu har jag precis smällt i mig lite tacos, tagit ett bad och slagit mig ner i soffan. Resten av kvällen blir lugn och idag ska jag sova i tid så jag är pigg imorgonbitti.


Kommentarer
Postat av: desiree

ah vad gott med tacos!

2010-12-24 @ 10:10:34
URL: http://desire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0