Bajs-attentat.

Ja, på konditoriet får vi som tur är inte bombattentat, men vi utsätts för andra sorters attentat... bajsattentat. Idag inträffade ännu ett, och vad är oddsen att jag jobbar då jo max. Har nog jobbar 4/5 gånger. Någon hatar mig och vill straffa mig, kanske gud? kanske någon surig kund eller bara kanske en gammal stackars oskyldig tant som inte kan rå för det. I vilket fall som helst så är det äckligt, jäääävligt äckligt.

Till middag fick de bli potatisgratäng, kyckling och sås. Allt är ta mig tusan gott med lite sås till, typ! Nu sitter jag och halvkollar lite på handbollstjejerna, rätt rolig sport som man inte tänkt så mycket på förr. Snart är det PH och sedan ska jag ta ett bad. Att bada har blivit standard sedan jag flyttade till lägenheten, så varmt vatten och så himla gratis!



En glad födelsedagstjej(eller ska jag säga kvinna!?) med sin present från mig. Jag är så glad att jag fått denna tjej som min vän, vem hade väl kunnat tro det. Inte jag i alla fall och inte Elin heller. Men ibland är det oförutsägbara det bästa!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är sååå glad att jag har dig sötnos! Du är en fantastisk tjej på många sett! Du är snäll, omtänksam och otroligt skön. Sen att du är fin att titta på är ju bara ett plus! ;) Tofflorna invegs igår i villan! SUPERSKÖNA!! TACK IGEN!!

2010-12-16 @ 19:07:54
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0