deppdeppdepp

Allt som kändes så förjävla bra med brysselresan känns nu helt värdelöst. Att dela rum med dom människorna man vill, trivs och älskar mest är en av dom viktigaste sakerna för mig. Även fast man spenderar en mycket liten tid på hotellrummet så vill man ändå trivas med dom man bor med och inte känna att man bara vill ut där ifrån. Vi kommer leva väldigt tätt inpå varandra och då vill man känna personerna. The fantastic six delade sig självklart på två eftersom vi blev tre och tre i rummen då, vilket var en självklarthet. Men nu i eftermiddags kommer rektorn till mig för att diskutera rumindelningen eftersom vi bara blir the fantastic five in Bryssel nu. Nu blev vi bara två i mitt rum och blev tillfrågade att dela rum med två människor som vi inte ens känner för fem öre. Känns så jävla trist och jag sover hellre på golvet bara jag får sova med några jag känner. Jag ska vägra imorgon när vi diskuterar och tvingas jag bo med någon som jag inte vill bo med så skiter jag i att åka helt enkelt. Jag är så arg nu och inte det mista motiverad till att skriva mitt svenska arbete. Bajs på den här dagen!


♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Mr sunk

Jag trodde man fick välja vilka man skulle bo med, och inte bli indelade. :s

2009-09-07 @ 20:32:08
Postat av: tessan

Mr sunk: Ja man fick ju göra det men sen blev vi bara 2 i vårat rum helt plötsligt och då frågade hasse om vi kunde sätta ihop oss med två andra. men jag ska prata med honom imorgon och säga att jag verkligen inte vill. :/

2009-09-07 @ 22:17:51
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: M

men gud, vad spelar de för roll? du är ju inte ensam med massa okända, du har ju ändå någon där och som sagt: ni ska bara sova där? Kan väl vara kul att lära känna nya människor?

2009-09-08 @ 07:57:15
Postat av: tessan

M: vem du nu är!? Nej det är sant att jag inte är ensam med okända människor, men att jag och andra känner att man inte vill sova och dela rum med någon som man faktiskt inte känner. Det är okej att tycka så. Man måste få känna sig trygg och trivas med dom man bor med. Man ska känna att man ska kunna gå till sitt boende för att få vara ifred en stund och inte känna att man hela tiden har någon okänd runt omkring sig som man inte trivs med.

2009-09-08 @ 15:24:56
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0