mindre bra start på dagen.

Godmorgon, eller god är den ju fan inte. Inte för min del i alla fall... Vaknade upp i godan ro(trodde jag) och kollade på mobilen i hopp om att det hade hänt någonting under natten och att det var långt kvar tills klockan skulle ringa. Det visar sig att mobilen har bestämt sig för att skita i att väcka mig idag, då det infinner sig en panikkänsla i mig och jag kutar upp och råkar nog väcka desirée och en och annan i huset. På med smink och mjukiskläder och eftersom jag är så jäkla snabb så hinner jag ner och sätter mig vid datorn. Så här är jag nu, ska borsta gaddarna och sätta mig på min blöta, ljudliga och trödtrampade cykel och bege mig ut i ovädret och infinna mig på jobbet 8.30.

Hoppas att resten av dagen blir bättre och att jag blir på bättre humör. :)

Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0