12-10-09

Hej alla glada! :)

Idag har det varit en bra dag för min del. Jobbat bra i skolan och tagit en fika med desirée. Fick en grundlig beskrivning av hennes mobil-försvinnande och fick även lite feedback och tips på hur jag ska agera i min kniviga situation. Desirée, om du läser det här så tror jag att det fungerade. Om jag inte har att göra med en jäkligt bra skådespelare, eller om jag är allt för blåögd för att inse faktum. Jag håller tummarna för min egen skull!

Imorgon bär det av till stockholm för att klippa och färga håret, gud vad jag längtar!!!



♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: desiree

haha jag läser, fan va bra!

2009-10-13 @ 12:46:57
Postat av: Sofie

Hej!

Titta gärna in min blogg på http://sofieodmark.blogg.se/. Hos mig kan du inspireras, och läsa om min vardag med mode och skönhet fokus. Du kommer även kunna ta del av en gnutta musik!



Välkommen.

2009-10-13 @ 18:41:11
URL: http://sofieodmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0