update

Hej, här kommer en liten uppdatering om mina senaste äventyr för den som är intresserad av vad jag sysslar med om dagarna. I lördags blev det party, så att säga. Blev nog en hel del för mycket av det goda, men roligt hade jag. Och folk hade nog roligt åt mig.

Söndag morgon, vaknar upp och tror jag har tappat bort mitt bankomatkort, men hittar det i bakfickan. Jobbar med Sofia hela dagen, något seg men på topp humör. Jobbdagen slutar med att jag tror jag tappat bort nyckeln till jobbet och jag får panik. Hittar den i bakfickan, samma som bankomatkortet... Sen blev det hockey som Nynäs förlorade. Sen kom baksmällan och jag låg deckad hela kvällen.

Idag har jag varit i skolan, hos tandhygenisten och nu ska jag börja jobba lite på min filosofi. Sen blir det dubbellektion på körskolan, och jag kan nog inte bli mer otaggad. Har så ont i munnen. :(


http://fashionproject.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0