Fredag.

Jag tog en tidigare start på helgen och stannade hemma från skolan idag. Var redan sjuk igår men det stuntade jag i som vanligt och gick till skolan i alla fall men idag valde jag att stanna hemma. Sängen kändes skönare än en trästol och en malande filosofilärare i öronen. Idag har jag satt upp tre mål för mig själv. Det första är att börja och bli klar med mitt arbete i internationell ekonomi, göra klart geografifrågorna och bli en aning friskare! Jag har bestämt mig för att inte göra mig själv besviken!

Igår tog jag förövrigt grissprutan och har bara lite ont i armen som biverkning. Min sjukdom kanske döljer de andra biverkningarna eller så har jag klarat mig från biverkningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0